Szandi is függő lett!

Rudnyánszki Szandra alig egy éve a csapatunk tagja. Szorgalmasan jár szinte az összes órámra, sőt Évi MAX tréningjét is a szívébe zárta. Olvassátok el a sikertörténetét, hiszen nagy változásokat alakított ki az életében:

Kb. 3-4 éve kezdtem el szeretni a mozgást, addig mindenfajta sport kínszenvedés volt. Először egy otthoni edzés program segítségével, ami hosszú időn át becsülettel követtem is. Vendéglátásban dolgoztam, levelező tagozaton jártam suliba és már időm, energiám nem volt eljárni, élveztem otthon, nyugalomban az edzést. Aztán munkahelyet váltottam, ülő munkám lett. Elkezdtem egyre kevesebbet mozogni, otthon nem is volt kedvem neki állni, lusta lettem és ettem!

Egy éve, illetve augusztus 26-án lesz egy éve, hogy elmentem az első TRX órára Anikóhoz. Akkor már nagyon úgy éreztem, hogy muszáj valamit kezdeni magammal, feljött rám 10 kiló…
Már az első óra nagyon tetszett, úgy éreztem ez kell nekem, rendszeresen akarok járni. Ez többé-kevésbé sikerült is, de közben ugyanúgy sokat, rendszertelenül ettem. Márciusban azt mondtam magamnak, hogy elég volt, próbálkozások vannak folyamatosan, most már csináljuk rendesen! Komolyan elkezdtem figyelni arra, hogy mit és mennyit eszem. Egyik barátnőm segített az adagokkal, kalória bevitellel kapcsolatban. Találtam, kaptam fantasztikusan egyszerű, mégis egészséges recepteket a kedvenceim elkészítésére. És emellett amikor csak tudtam/tudok, járok edzésre. M.A.X Training-re és Anikó majdnem minden fajta órájára (TRX, deepWORK, HIIT/Tabata, Köredzés). Függő lettem! Ez a közösség, ami a TRX terembe lépve fogad, nem is csak egy csoport, akik egy óra típusra jelentkeztek, hanem egy kis család is, tele kedves, mosolygós, vidám emberekkel. És mióta Anikó a H.I.I.T -TABATA óra típust is bevezette, az újabb függőség. Azért képes vagyok szombaton is korán kelni:) Azok a plusz kilók, amikkel “érkeztem” egy éve a terembe, most az utóbbi 5 hónapban szépen elhagytak, de nincs megállás, köredzés végén mindig jöhet még egy ráadás TABATA kör. – Szandi

Két kedvenc receptem van, ami gyorsan elkészül és nagyon finom, egészséges, sokszor készítem.

Melegszendvics:

Két tojás és két ek liszt kell, hozzá meg egy kis só. Jól össze kell keverni a hozzávalókat (csomómentesre), majd a meleg szendvics sütőbe sütő papírt tenni (Lidl-ben kapható a legjobb hozzá, az abszolút nem tapad, ragad) A keverék felét ráöntöd a sütőpapírra (nekem háromszög alakú, én két háromszögben szoktam eloszlatni) Majd ráteszel sonkát, sajtot, amit szeretnél, erre a maradék tészta keveréket kell ráönteni úgy, hogy mindenhol ellepje. Pár percig sül és kész is.

Palacsinta:

Két ek útifű maghéj kell bele meg kettő tojás, én szoktam hozzá tenni kakaóport és egy kis édesítőt. Összekevered, hagyod kicsit állni, hogy az útifű maghéj megszívja magát, majd palacsintasütőben ki sütöd. Ebből kettő kisebb palacsinta lesz.

Kedves Szandi!

Nagyon örülök, hogy megírtad nekünk!
Minden nap, amikor bemegyek a terembe, azt érzem, hogy oda is hazaértem, telis-tele olyan emberek közé, akik között jól érzem magam. Kölcsönös a szimpátia, az érdeklődésünk… Valóban élvezünk minden közösen töltött edzést.
És ahogyan Szandi is írta, még a legnagyobb kánikulásan is motiváljuk egymást egy extra 4 perces Tabata körrel!

Anikó